חיפוש
חיפוש

רואה חשבון בבנימינה

עצמאים ובעלי חברות שזקוקים לשירותי רואה חשבון בחדרה, חשוב שתאתרו משרד איכותי ומקצועי המספק מטריית מידע מקצועי ועשיר תחת קורת גג אחת. זהו בדיוק סוג השירות שמספקים ללקוחותיהם משעלי שגיא רואה חשבון – רואי חשבון ויועצי מס.

רואה חשבון שנותן שירותים בכל ארץ

משרדי יחד עם בית התוכנה פיתח משרדי יחד עם בית התוכנה פיתח לעצמאים ובעלי חברות אפליקציה שימושית להנהלת חשבונות: 1. לעצמאים- אפליקציית הנהלת חשבונות הכוללת בתוכה הפקת חשבוניות/קבלות וסליקת אשראי, גיבוי כל החשבוניות בצורה מאובטחת בענן, קבלת דוחות אונליין לרבות דוחות מע"מ, מס הכנסה ורווח והפסד. והכי חשוב אפליקציה שימושית שחוסכת לך זמן יקר. ב. הנהלת חשבונות לחברות- ממשק סריקת חשבוניות דרך מייל או אפליקציה ייעודית דרך מערכת OCR (מערכת המתרגמת את החשבונית לפקודת יומן), פיתוחים אלה נותנים מענה לכלל העוסקים במשרד או בשטח, מקרוב או רחוק.

כיצד רואה חשבון בבינימינה ייקח את העסק שלכם צעד אחד קדימה? 

רואה חשבון טוב הוא לא רק מנהל החשבונות שלכם, הוא יועץ הפיננסי שלכם, האדם האמון על תהליכים של החזרי מס, קביעת תשלומי המקדמות, ניהול תזרים מזומנים וכו. רואה החשבון שלכם הוא האדם שלפני הכל יודע ומכיר את העסק של שלכם את התנהלות היומיות, תהלכי הגבייה והרווחיות, על מנת להיות בטוחים כי העסק שלכם תמיד בשליטה מלאה. בנוסף לכך, רואה חשבון ידאג לכך שתמיד תשלמו מיסים בזמן, דבר שיוכל למנוע מכם אי נעימויות וחובות בעתיד.

רואה חשבון בבנימינה

הכל תחת מטריה מקצועית אחת

משעלי שגיא הוא רואה חשבון שעוסק בתחום הזה מזה הרבה מאוד שנים כך שאיתו אתם במקום הנכון. בנוסף לשירותי ראיית החשבון, הנהלת חשבון ושכר, משעלי שגיא מציע שירותים מגוונים של יעוץ עסקי, הלוואות בערבות המדינה, מימון בנקאי וחוץ בנקאי, אישורי שכר ובין אם מדובר על ליווי העסק, פתיחת תיקים ברשויות המיסים השונות וכדומה.

משרד רואי חשבון מומלץ בבנימינה

משעלי שגיא רואה חשבון מתמחה בחברות, עצמאים והחזרי מס לשכירים, מוזמנים ליצור עימי קשר לקביעת פגישה ולקבלת פרטים נוספים בטלפון: 054-5225129, פקס: 077-2042010

Email: [email protected]

שגיא משעלי

רואה חשבון שלוקח אותך קדימה

לפרטים: