חיפוש
חיפוש

דוח שנתי לעוסק פטור

שנת המס נגמרה ואיתה הגיעה הזמן להגיש דוח שנתי כמו לכל בעל עסק עצמאי, חשוב שהדוח יכיל את כל סל הכנסותיו ( בין אם הייתם שכירים במהלך השנה) ואת כל הטבות המס המגיעות לכם. במאמר זה אפרט לגבי מה יכלול הדוח, הגשת הדוח וכמובן דגשים לגבי אופן מילוי הדוח גם עבור עוסק פטור, למדריך פתיחת עוסק פטור יש להיכנס לקישור הבא.

מהו מכיל דוח שנתי לעוסק פטור?

הדוח השנתי יוגש למס הכנסה ( ולאחר מכן נתוני הכנסות יועברו לביטוח לאומי), בדוח ירוכזו כל ההכנסות, ההוצאות אשר יוחסו לעסק בשנת המס, כמו כן יוצגו תשלומי המס ששולמו במסגרת מקדמות או ניכוי במקור.

עוסק פטור הינו פטור ממע"מ בלבד, חובה על העוסק להגיש דוח שנתי למס הכנסה, אפשר להגיש את הדוח עד חודש מאי לשנה העוקבת( הון במסגרת אורכות שקיימות לרואה החשבון).

איחור הגשת הדוח למס הכנסה עלול לגרות לקנסות ועיצומים.

יתרונות בהגשת הדוח דרך רואה החשבון

כפי שציינתי בפסקה הקודמת, עיתוי הגשת הדוח דרך רואה החשבון מאפשרת קבלת הארכה בגשת הדוח במידת הצורך.

שנית,רואה החשבון, אשר מלווה אתכם בכל שנת המס, ירכז עבורכם את ההוצאות העסקיות ויארגן את הניירת בצורה יעילה, כך שתפחת חבות המס.בנוסף, בעת מילוי הדוח קיימים סעיפים רבים אשר עלולים להשפיע על חבות המס של הנישום, טעות שנובעת מחוסר ידע בתחום עלול לגרום לתשלומים נוספים.

מומלץ להעזר ברואה חשבון בעת מלוי הדוח השנתי, גם אם מדובר בעלות נוספת.

הנהלת חשבונות אונליין

אפליקציית הנהלת חשבונות דיגיטלית הקולטת חשבוניות ומסמכים במייל ובווטסאפ. באמצעות מערכת זו ניתן לארגן בצורה מסודרת את כל הנתונים הרלוונטיים לדוח הזה.

שימוש שוטף במערכת דיגיטלית יוצר רישום מסודר אשר מקצר את משך הכנת הדוח באופן מהותי.

כל החומר מוזן למערכת אחת בלבד. אנחנו עובדים על החומרים מאחורי הקלעים.

אתה מקבל שקיפות מלאה ומנגישות מושלמת לכל הנתונים מכל מקום 24/7. האפליקציה מייצרת יכולת ניתוח והפקת דוחות תוצאתיים מרמת ההוצאה ועד הרמה הכוללת הכוללת דיווח מלא לרשויות המס.

שגיא משעלי

רואה חשבון שלוקח אותך קדימה

לפרטים: