חיפוש
חיפוש

שירותי הנהלת חשבונות,שכר וביקורת

ראית חשבון מתקדמת

משרדנו מעניק שירותי הנהלת חשבונות שוטפים למגוון רחב של עסקים:

שירותים אלו הם הליבה לניהול עסק תקין, למעשה מכלול הפעולות לשם ניהול החשבונות בעסק פעיל.

טיפול נכון בעסק לאורך זמן מצריך סדר וארגון ברמה גבוהה ומקצועית, יעוץ והכוונה לגבי הוצאות מוכרות במס הכנסה ובמע”מ ולווי צמוד של רואה חשבון יגרום לעסק לעבוד בצורה יעילה יותר.

משרדנו שם דגש על מקצועיות ולווי הלקוח ברמה האישית באמצעות מענה תמידי ורצוף ללא קשר למהות או גודל העסק.

מחלקת עצמאיים:

"שמנו לדגש את כל ניהול החשבונות הדיגיטלית המאפשר התמקדות מקצועית בסוגיות חשבונאיות ושליטה מלאה באון ליין על כל נתון בעסק לרבות מעקב שוטף בכל רגע נתון על תשלומי מע"מ, מקדמות מס הכנסה וביטוח לאומי ובכל מה שקורה בעסק בזמן אמת."

אייקון רואה חשבון משעלי שגיא

עוסק פטור

עוסק פטור הוא עוסק שסך הכנסותיו אינו עולה על הסכום הקבוע בחוק, ומתעדכן מעת לעת.

העוסק חייב בשמירה של כל המסמכים הקשורים לפעילות העסק: קבלות, הוצאות, אישורי ניכוי מס, אישורי תרומות, אישורי קופת גמל וקרנות השתלמות אם יש וטופס 106 (אם הוא שכיר במקביל).

עוסק מורשה

עוסק מורשה הינו עוסק על פי הגדרה למע"מ, תדירות הדיווחים הינה לפי מחזור העסקאות של העוסק.

עוסק מורשה נדרש לדווח למע"מ פעם בחודש או חודשיים על מחזור העסקאות שלו, ועל המע"מ שנגבה מלקוחותיו. העוסק המורשה מדווח על המע"מ אותו קיזז בגין רכישות והוצאות שוטפות בתקופת הדיווח (מע"מ תשומות).

העוסק חייב בשמירה של כל המסמכים הקשורים לפעילות העסק: חשבוניות מס, קבלות, הוצאות, אישורי ניכוי מס, אישורי תרומות, אישורי קופת גמל וקרנות השתלמות אם יש וטופס 106 (אם הוא שכיר במקביל).

אשכול החברות

חברה בע"מ היא גוף הקיים מתוקף חוק החברות ומקבל הכרה עם רישומו ואישורו ע"י רשם החברות. בשונה מאשר שותפות או עוסק מורשה, ופטור בעת פתיחת חברה היא נרשמת ומתפקדת כגוף משפטי הנפרד לבעליה. זאת מאחר שמעצם הגדרתה כישות משפטית נפרדת, בעלי החברה אינם נושאים באחריות אישית במקרה והחברה נקלעת למשבר או צוברת חובות והפסדים. כלומר, במקרה של טענות כאלו ואחרות ניתן לתבוע אך ורק את החברה, כגוף, ואילו בעלי המניות עצמם חסינים מתביעה אישית .

מבחינת מס הכנסה יש לחברה יתרון יחסי על פני העצמאי. בעוד של העצמאי המס המרבי המוטל עליו יכול להגיע עד ל50% מרווחי העסק, החברה תהנה ממס חברת של 23%.

משרדנו מתמחה במתן פתרונות מקצועיים לחברות ולתאגידים לרבות עמותות ומלכ"רים. החל מהקמת החברה וניהול הפיננסי של כל נושא השוטף של החברה.

משרדנו מעניק מעטפת שירותים לחברות ותאגידים בנקאיים הכוללת:

כל נושא התאמות הבנקים וכרטיסי האשראי נעשה בצורה אוטומטית בעזרת ממשקים טכנולוגיים, המאפשרים עבודה ישירה מול צדדים שלישים מבלי להציף את הלקוח בסוגיות מיותרות אודות הבנקים.