חיפוש
חיפוש

רואה חשבון בחדרה

עצמאים ובעלי חברות שזקוקים לשירותי רואה חשבון בחדרה, חשוב שתאתרו משרד איכותי ומקצועי המספק מטריית מידע מקצועי ועשיר תחת קורת גג אחת. זהו בדיוק סוג השירות שמספקים ללקוחותיהם משעלי שגיא רואה חשבון – רואי חשבון ויועצי מס. משרדנו  פועל בשתי סניפים: בחדרה ובבנימינה.

רואה חשבון בחדרה שנותן שירותים בכל ארץ

משרדי יחד עם בית התוכנה פיתח משרדי יחד עם בית התוכנה פיתח לעצמאים ובעלי חברות אפליקציה שימושית להנהלת חשבונות: 1. לעצמאים- אפליקציית הנהלת חשבונות הכוללת בתוכה הפקת חשבוניות/קבלות וסליקת אשראי, גיבוי כל החשבוניות בצורה מאובטחת בענן, קבלת דוחות אונליין לרבות דוחות מע"מ, מס הכנסה ורווח והפסד. והכי חשוב אפליקציה שימושית שחוסכת לך זמן יקר. ב. חברות ממשק סריקת חשבוניות דרך מייל או אפליקציה ייעודית דרך מערכת OCR (מערכת המתרגמת את החשבונית לפקודת יומן), פיתוחים אלה נותנים מענה לכלל העוסקים במשרד או בשטח, מקרוב או רחוק.

כיצד רואה חשבון בחדרה ייקח את העסק שלכם צעד אחד קדימה? 

רואה חשבון הוא האדם שלפני הכול יוכל להסביר לכם את התנהלות העסק ואיזה סוג של מיסים יהיה עליכם לשלם. בנוסף לכך, הוא יוכל לייעץ לכם בכל מה שקשור לתהליכים כמו החזרי מס, קביעת אחוז מקדמות מס הכנסה וביטוח לאומי. לכן לא כדאי לוותר על שירותיו של איש מקצוע בתחום הזה, כי איזו דרך יש לכם להבין לבד כיצד עובדים הדברים הללו?

עם רואה חשבון מקצועי תוכלו להיות בטוחים שיש לכם אל מי לפנות, שיש לכם ממי לקבל עזרה וכי תמיד העסק שלכם יהיה בשליטה מלאה. בנוסף לכך, רואה חשבון ידאג לכך שתמיד תשלמו מיסים בזמן, דבר שיוכל למנוע מכם אי נעימויות וחובות בעתיד. 

רואה חשבון בחדרה

לא רק שירותים מקצועיים

משעלי שגיא הוא רואה חשבון שעוסק בתחום הזה מזה הרבה מאוד שנים כך שאיתו אתם במקום הנכון. הוא יוכל לתת לכם לא רק שירותי ראיית חשבון אלא גם שירותים מגוונים של יעוץ עסקי, הלוואות בערבות המדינה, מימון בנקאי וחוץ בנקאי, אישורי שכר ובין אם מדובר על ליווי העסק, פתיחת תיקים ברשויות המיסים השונות וכדומה. פנו אליי עוד היום ותוכלו להיות בטוחים שאתם בידי איש מקצוע שיעשה הכול כדי שהעסק שלכם יתנהל בצורה תקינה ומוצלחת.

התנהלות רואה חשבון בחדרה מול רשויות במס

בחירת רואה חשבון ניתן לבחון בדרך התנהלותו וקשרי העבודה מול רשויות המס לרבות מס הכנסה, מס ערך מוסף וביטוח לאומי. קשרי העבודה מול הבנקים, גופי אשראי ורשויות מקומיות.

משרד רואי חשבון מומלץ בחדרה

משעלי שגיא רואה חשבון מתמחה בחברות, עצמאים והחזרי מס לשכירים, מוזמנים ליצור עימי קשר לקביעת פגישה ולקבלת פרטים נוספים בטלפון: 054-5225129, פקס: 077-2042010

Email: [email protected]

שגיא משעלי

רואה חשבון שלוקח אותך קדימה

לפרטים: