חיפוש
חיפוש

גיוס אשראי לעסקים – איך תעשו זאת בחכמה וביעילות?

כמעט כל סוג של עסק זקוק לגיוס אשראי לעסקים. הדבר נכון עבור עסקים קטנים, גדולים או בינוניים, מאחר וללא תזרים מזומנים קבוע ויציב, לא ניתן להבטיח את הפעילות התקינה של העסק. לא מעט בעלי עסק נכנסים לחובות כלכליים כבדים, מאחר והם מתקשים להקפיד על תזרים המזומנים שלהם, כתוצאה מהוצאות לא צפויות. הדבר נכון במיוחד, כאשר מדובר על עסק שמעוניין לגדול ולהתפתח, ולכן זקוק למסגרת אשראי גדולה יותר, על מנת לרכוש ציוד חדש, להעביר הכשרה מתאימה לעובדים וכדומה. אנו במשרד רואה חשבון שגיא משעלי נשמח לסייע לכם בתחום של גיוס אשראי לעסקים. אנו נהנים משנים של וותק וניסיון בתחום ונשמח לסייע ולייעץ לכם לכל אורך הדרך.

מה כדאי לדעת לגבי גיוס אשראי לעסקים?

קודם כל, חשוב לזכור כי כל בית עסק המעוניין לשרוד בשוק התחרותי של היום, חייב להקפיד על צמיחה והתפתחות. עסק שלא יהיה עם היד על הדופק ולא ישקיע את המשאבים המתאימים על מנת לגדול ולהתפתח, עלול למצוא את עצמו מחוץ לתחרות. לכן לא פעם מתעורר הצורך בגיוס אשראי לעסקים, מאחר ומדובר על הדרך הנפוצה והפופולארית ביותר להבטיח את המשך קיומו של העסק. יש לזכור כי ברוב המקרים תזרים המזומנים של העסק מיועד בעיקר לפעילות התקינה והשוטפת שלו, לכן לא נשאר כסף בצד על מנת להשקיע בעסק ובגדילה שלו. אך באמצעות גיוס אשראי לעסקים, ניתן ליהנות מתוספת בתקציב, אשר תאפשר לבעל העסק להשקיע בציוד חדיש או בכל אלמנט אחר, הדרוש לצורך פיתוח העסק. כמו כן, כדאי לזכור כי גיוס אשראי אינו נחלתם של עסקים קטנים או עסקים הנמצאים בקשיים כלכליים, מאחר ולא מעט עסקים גדולים ומוכרים משתמשים בכך, על מנת לשמור על מיקומם בשרשרת המזון.

גיוס אשראי לעסקים  -איך תעשו זאת בחכמה וביעילות?

גיוס אשראי לעסקים – כיצד לעשות זאת נכון?

היום ניתן לגייס אשראי לעסקים מבנקים, חברות חוץ בנקאיות וקרנות סיוע לעסקים. רוב העסקים פונים באופן אוטומטי לבנק, שבו מתנהל החשבון העסקי שלהם, מאחר ומדובר על האופציה הטובה ביותר לקבלת האשראי. אך חשוב לזכור כי לא תמיד הבנקים יוכלו להציע את ההצעה המשתלמת ביותר, לכן יש צורך לבצע סקר שוק ולבחון את כל האופציות העומדות לרשותכם. חברות מימון חוץ בנקאיות למשל, מהוות אופציה לא רעה, מאחר והן מערימות פחות קשיים מהבנקים ומציעות תהליכי גיוס אשראי לעסקים נוחים ומהירים יותר. כמו כן, כדאי לבחון את קרנות הסיוע לעסקים, המספקות אשראי לעסקים בערבות המדינה. פתרון זה יהיה אידיאלי לעסקים קטנים או בינוניים, שאינם מסוגלים לספק לבנקים את הביטחונות הדרושים לקבלת האשראי. עם זאת, מדובר על תהליך ארוך ומסורבל, שאינו מתאים לעסק הזקוק לאשראי מידי.

אנו במשרד רואה חשבון שגיא משעלי נשמח לסייע ולייעץ לכם בנוגע לגיוס אשראי לעסקים. לקבלת מידע נוסף, צרו קשר.

שגיא משעלי

רואה חשבון שלוקח אותך קדימה

לפרטים: